Az áruk reklamációjának, cseréjének vagy visszaküldésének módja
Ne aggódj, mi segítünk :) Olvasd el figyelmesen az eljárás lépéseit a reklamáció vagy az árucsere legegyszerűbb megoldása érdekében:
Hozz létre egy kérelmet:
https://www.dancemaster.hu/index.php?route=account/return/add
Megnyílik egy alkalmazás, ahová leírhatod a panasz okát.
Az elküldés után átirányítunk a nyilatkozat kinyomtatásához.
Csomagold be a terméket a nyilatkozat másolatával
és a vásárlást igazoló másolattal - számlával.
Rendeld meg a Packeta feladó címkéjét:
https://www.dancemaster.hu/packeta-szallito-szolgalat-hu-osszegyujtese, vagy küldd el a terméket
DanceMaster, Južná trieda 5, 040 01 Košice
A címke kifizetése után kapni fogsz egy vonalkódot,
amit a Packeta átvevőhelyen használhatsz a feladáshoz.
A feladó címke megrendelését követően vidd el a terméket a következő átvevőhelyek egyikére:
https://www.packeta.hu/atvevohelyek, Esetleg futárral vagy postán is feladhatod a címünkre.
Kommunikációs csatornaként csak a help@dancemaster.net e-mail címet vagy
vagy a +421 221 020 838 telefonszámot használd. Egyéb kommunikációs csatornákat, mint az SMS,
WhatsApp, Messenger stb. sajnos nem használunk.