Reklamáció, árucsere vagy visszaküldés módja
Ne aggódjon, kérését teljesítjük:) Olvassa el figyelmesen, hogyan lehet legegyszerűbb módon panaszt tenni, ill. árut cserélni:
Készítse el a protokollt
https://www.dancemaster.hu/index.php?route=account/return/add
Megnyílik az alkalmazás, ahol beírhatja panaszát
Az elküldést követően a rendszer átirányítja az űrlap kinyomtatására
Csomagolja be az árut, tegye hozzá a protokoll másolatát
és a vásárlást igazoló bizonylat másolatát
Rendeljen támogatott gyűjtő szállítást a Packeta
szolgálatnál https://www.dancemaster.hu/packeta-szallito-szolgalat-hu-osszegyujtese, vagy küldje el az árut a
DanceMaster Južná trieda 5, 040 01 Košice címre
Miután kifizette a gyűjtő szállítás árát , az e-mailben kapott vonalkóddal feladhatja
az árut Packeta szállító szolgálatnál
Küldje el az árut a Packeta szállító szolgálaton keresztül (legközelebbi fiók)
https://www.packeta.hu/atvevohelyek vagy postai úton.
Kérjük, hogy kommunikációs csatornaként csak a help@dancemaster.hu e-mail címet
vagy a +36 70 396 7558 telefonszámot használja. Egyéb kommunikációs csatornát, például SMS,
WhatsApp, Messenger stb. nem fogadunk el.